onsdag 27 januari 2010

Jag är trött. Jag är trött eftersom jag har jobbat hela dagen och jag är trött på snön som vräker ner.
När vardagen blir för tråkig, sparkar min hjärna bakut. Konstiga idéer väcks till liv. Som nu då jag seriöst funderar på att köpa skor för tre och ett halvt tusen kronor. För att spice things up, så att säga. Men inte så roligt när jag ser kontoutdraget efteråt.
Bättre är det när det handlar om mer kreativa saker, som att sy egna kläder eller göra egna skor(ha!) som Luxirare.
Nej men seriöst, jag har faktist tänkt att jag ska börja sticka. De stickade plagg jag vill ha finns aldrig ute i någon affär. Till exempel så går inte den perfekta halsduken att hitta. Syjunta, någon?
Minimarket SS2010

1 kommentar:

  1. åh ja, syjunta. vilken idé! är det inte något vi kan följa upp :):)

    SvaraRadera